måndag, november 8

Dagens..

Dagens humör: Varken eller...
Dagens mående: Inte dåligt, men inte bra heller.
Dagens borde: Rida, sätta upp snö käppar längs vägen och lägga igen hålorna med grus.
Dagens frisyr: Öh, den jag tryckte upp håret i innan jag åkte från älsklingens tomma lägenhet i morse.
Dagens smink: None!
Dagens klädsel: Wranglers, lonkisar, linne och student-tjocktröja.
Dagens planer: SOVA!
Dagens materiella vill ha: Inget tror jag.
Dagens fundering: När ska jag börja må bra igen?
Dagens beroende: Inget beroende.
Dagens tråkigaste: Jobb och kylan ute, min inspiration
Dagens längtan: Tills jag slutar jobba halv ett i natt och kan åka hem och krypa ner under täcket.
Dagens superlängtan: Ingen.
Dagens tidning: Läser man sånt?
Dagens låt: har nog int ehört nån låt så, monday morning kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar