lördag, november 27

Done that: check, Done this: check

Hästarna är ute och ska snart få lunch ute, det är mockat och klart i stallet. Jag har duschat och fixat mej, *suck* varför försöker jag ens? mitt vita ansikte bara lyser igenom den tjocka hinna av smink jag kletet på. Det känns inte ens värt ibland!

Är ännu sjuk, snorar och hostar. Men ändå ska jag iväg, företags grej med F.R's företag, alla emd respektive, jooooy *naaat* Jag är inte peppad, vill bara ligga hemma i sängen och bli frisk. Men det hjälps ikke. Får väll inse de faktum att jag får repa upp mej. Aja...

Jag längtar hem till min varma säng sen i alla fall, sen kommer jag ikke gå upp förän i morgon. Kiss and love, LH♥

1 kommentar:

  1. Fin blogg och kul att du också håller på med western! :D Kolla gärna in min blogg: www.oliviawestern.blogg.se

    och lägg gärna till mig på bloglovin! :)

    SvaraRadera