torsdag, november 4

Torsdag!

Det blev ett väldigt kort inlägg igår kväll efter träningen. bloggade från F.R's iphone, blir bara lite knäpp på den ibland. Är nog rätt glad att jag inte skaffat en mobil med touch för jag kan inte med det alla gånger. *suck*Dessutom va jag jätte trött igår. :(

Nu är jag i alla fall vaken och hemma. Sitter här och har ätit frukost förmej själv, mamma och Nattis som är hemma på lov sover ännu. Men hon far snart, Nattis alltså. Hon åker till Malmö idag för att i morgon åka vidare till Köpenhamn och ta bussen till hamburg och Rolf-Göran BEngtsson. Praktik i två veckor för den ungen där i det stor landet Deutschland.

Jag ska snart rycka av mej ridbyxorna och skutta in i duschen, jobb sen. Bara i några timmar, men ändå. Räcker gott, då kan jag åka och rida sen mitt på dagen. Eftersom torsdagsträningen blev uppskjuten tills i morgon Fredag så tog jag med mej Smokie hem. Inte värt att hon ska stå en dag där borta och vila. Hon är tillräckligt dåligt riden. That's it! Hästen måste jobba, gärna två gånger på en dag.

För övrigt lite off horse-record så älska jag Melanie Fionas låt, Monday morning. Jag vet att dte inte är ny, och typ flera månader gammal, men är bara bäst text på. Lyssna här.

Kiss and love, LH ♥

1 kommentar: