fredag, november 26

Ge mej sommar!

Jag är sjukt trött på all snö nu, nött trött! Ge mej sommar, liksom sol, grönt gräs, blå himmel, what's so wrong? I don't get it! Jag har i alla fall städat på mitt rum, behövdes verkligen! Sjukt mycket stökigt, kläder och grejjer över allt. Dessutom hur mycket damn som helst. Inte okej.
Ge mej liksom en egen stuga att bo i här hemma så jag slipepr allt hundhårsdamm. Det är inte alls roligt, för jag mår ärligt talat lite dåligt av det. Är riktigt jobbigt. :( Efter städningen va det dags med verkligheten, nedrans räkningar ska betalas, *suck* men det känns lika bäst att få de gjort så snabbt så möjligt så slipper man tänka på det sen. Jaah tack :)

Snön vräker väll ner ännu, snart vill hästarna gå in, helt säkert. Dom bortskämda pållarna tycker ikke om att vara ute i detta skit väder, nej, inte alls!
Kiss and love, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar