måndag, november 8

Allt är som vanligt...

...Nattis är inte hemma längre. Hon befinner sej just nu i Tyskland hos Rolf-Göran Bengtsson på praktik.
... hästarna är ute och stallet är mockat.
...jag sitter ensam hemma, mamma är i Brålanda.
... klockan är inte ens tolv och jag är redan helt färdig.

*suck* När ska detta bli bra igen, är gött trött på att aldrig orka nått! Borde rida, men jag vill inte ens sätta min fot utanför dörren innan jag ska åka till jobbet. Att jag sen egentligen har tre eller fyra hästar att rida för ikke att jag får mindre dåligt samvete. Smokie behöver ridas, Silver likaså, Goofy skulle absolut behöva ridas, och sen har jag juh fått förtroendet att underhålls rida den lilla jättestora Jonte. Usch jaah, jag får göra ett nytt tag i morgon.

Jag ska ta tillfället i akt nu när det är lugnr här hemma och sova en stund, jobba till halv ett i natt. Lagom roligt, men pengar in så smånigom. Dåligt med jobb under oktober så behöver verkligen jobba "ikapp" lite. Finns inte så mycket att berätta.

Kiss and love, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar