lördag, december 4

Natten!

Hemma nu, ligger här i sängen med min data och kollar runt lite. :)Konserten va helt okej. Playtones va juh helt fenomenala som vanligt, vad annars? Timotej va bra, dom spelade min och baby's låt, melodifestivallåten(jag som annars hatar melodifestivalen xD) Kom kom kom, vad den nu heter... Bara min älskling som saknades där. Love to him! Jessica Andersson hade jag ikke förväntat mej så mycket av, men Ola. Han va ren besvikelse, trodde han skulle vara mycket bättre live. Men inte då, det kändes segt på nått sätt Förstår ikke varför.

Hursom, Mammie, den söta hade nattat tottarna för mej så jag slapp stallet nu när jag kom hem, tack! kunde bara sätta i min motorvärmare och gå in; skööönt! Nu blir det natten!

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar