söndag, december 12

Söndag

Mammie och Pappie åkte och handla, lämnade mej ensam hemma med slavgöra, sortera sockar! Jag hatar det, egentligen vet jag inte vad som är bäst, sockar med motiv då dom är lätta att hitta paren på elelr helt vanliga svarta elelr vita där man får para ihop efter nyans, resår, längd osv. Hmm, tål att tänkas på banne mej. Hatar det i alla fall. :O

Myspys kväll igår med några tjejjor från jobbet, en sväng till en hemma fest, va där i en kvart innan jag stack, riktigt segt. Blev dessutom sjukt arg av att se vissa människro där. *suck* Jävla Mellerud-Brålanda-Frändefors. Så sjukt inkokt hela alltet. Ibland känns jag att jag bara vill här ifrån, långt här ifrån, ¨men det svåra är ikke att ge sej av utan att veta vart man ska ta vägen.

Sov i alla fall hemma hos Simone och kom hem i morse. Massa myspysprat igår kväll tills vi somnade. Har fixat stallet och sånt, så allt är klart. Mamma och pappa får nog ta in hästarna sen, blir nog för tidigt annars. Jag ska fara och jobba snart här. Så nu ska jag dricka upp mina vitaminer och sen ta en dusch, sminka mej och fresh n'up och sen får vi iväg här.

I'm gonna do what they say can't be done

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar