söndag, februari 5

Då kom den!

Vintern är här då! Man brukar säga bättre sent än aldrig, jag säger bättre aldrig än sent i just detta fallet. J*vla skit snö! -28 grader va det igår när jag åkte hem. Sjukt kallt, och dessutom massa snö. Jag blir så deprimerad, all regn och rusk i världen är bättre än detta måste jag säga. Med risk för att låta gnällig så hatar jag detta, jag tycker synd om mej själv( jaah, jag är svensk och jag bor i Sverige- där man inte får tycka synd om sej själv.) Mår verkligen riktigt dåligt av den svenska vintern!

Mamma vintern 2011; Landskapet blir så fint när det är snö ute, vitt och fint över allt.
Jag; Mamma, är du knäpp?!?! snön är fin att se på men vad fasiken ställer den inte till med!

That's all, LH♥

3 kommentarer:

  1. sv: hmm alltså jag ska inte säga att jag är sten säker. Men fölen är beräknade till första veckan i maj eller något, och vi hade väl planerat att tävla dom i september. Alltså är fölen då 4 månader. Så borde inte vara problem tycker jag :)

    Får kolla upp i regelboken helt enkelt :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Fanns inte snön på jul/nyår så behöver den verkligen inte komma nu. Nu vill jag ha vår!!!

    Sv. Det är ett femårigt sto efter Very Inviting. Jättesöt med underbar gång :)

    SvaraRadera
  3. Du hade skapat dig en ny läsare nu om du hade haft en header och kanske lite mer passande färger osv på bloggen, lite mer varmt och välkomnande istället. :)

    SvaraRadera