fredag, februari 10

Sol!

Ojdå, en vecka snart sen jag skrev.  Jag jobbar dagarna i ända så det blir inte särskilt mycket tid över just nu, sen har min bästaste haft sin "fri-uke", så har juh vart massa med honom ofc.

För övrigt är det ganska lugnt här, kikar runt efter hästar lite smått, men jag är juh så sjukt kräsen nu när jag vet precis vad jag vill ha.Det finns juh inte så mycket hästar som uppfyller ALLA krav/önskningar. Får bara fortsätta att leta helt enkelt.

Fick en kommentar häromdagen om att min blogg inte har passande färger, saknar header och inte är välkomnande. Intressant tänkande då jag trodde att bloggen faktiskt är till för mej och inte för alla andra. Sen att ni kära läsare vill läsa min blogg gör mej mer än glad. Nej min blogg är jag, och jag är
-inte särskilt varm och välkommande officiellt. ( Faktiskt upplever vissa mej som väldigt dryg!)
-lite av en dämpad "fjortis" som gillar rosa, hjärtan och andra krussiduller.
För övrigt kanske man ska sopa framför sin egen dörr innan man säger något. Nog av det!

Helgen blir rätt lugn, jag ska åka tillbaka till jobbet och kolla till grisningen ikväll så det flyter och alla bebbar kommer ut som dom ska. Jag tycker verkligen om att jobba med grisar!

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar