onsdag, februari 15

Road trip

Vart på kurs för jobbet idag, så nu får jag behandla grisar, weiiiee! :) Mycket spännande och sjukt mycket att tänka på hit och dit, men trots allt en rolig dag!

För övrigt jobbar jag som en galning, eller jaah, så mycket jag orkar.- Är på väg att bli sjuk känner jag, knaprar piller och håller ut. Har ikke råd att varä sjuk! *suck*

I morgon kommer min bejb hem, undrar om han står ut med en bakteriehärd som mej. ;)

Svar på en kommentar; Jag red min häst Smokie på WRAS SM 2011. Roligt också om du uppgav vem du är, alltid trevligare då ;)

That's all, LH♥

1 kommentar:

  1. Hej
    kan inte du berätta om utrustningen i hunter under saddle vad man ska ha för utrustning vilka färger vilka ridstövlar man får ha vilka tyglar osv.
    tacksam för svar
    jätte fin blogg förresten

    SvaraRadera