lördag, februari 25

Sammanfattning

Va på EuroHorse igår då, spännande dag!

En kort summering kan jag ge i punkt form
- dyrt inträde! 130 kr, när jag va liten kostade ett vuxen inträde 80kr! Vad har hänt?!?!?! Det är hästmänniskor som ska gå in på mässan inte kapitalister, samhällsklassen vilket majoriteten av hästintresserade inte tillhör.
- dåligt med utbud hos försäljarna.
-dåliga priser. Dom där "mässpris" klippen man kunde göra förr finns juh inte längre! Allt är svindyrt hela tiden. Ska man bara spontan shoppa så förslår inte 30-40% rea nåntingen på flera tusenlappar.

-Det va myccket med ryttare utrusning, men lite väl lite med hästgrejjer, både för och nackdel.
-INTE EN ENDA HÄSTBUSS va där, inga såna där bautastora lyxbussar. Besvikelse!

Har nog inget bra att säga egentligen, det enda är dom som sist år jag va på mässan som säljer ut massa KyraK kläder. Underbart!

Kvällen avslutades med ett inbrott i bilen också. Jävla idioter som inte kan skilja på ditt och mitt. Jag är en plånbok och en jacka fattigare. Tur att dom inte fick tag på mer.

That's all, LH♥

1 kommentar:

  1. Hej (=
    vad för bett hade du när du tävlar hunter klasser?

    SvaraRadera