söndag, maj 8

Fullt ös!

Ja det är mer eller mindre fullt ös hela tiden! Efter skolan i fredags åkte jag till jobbet. Jobbade till stängning. Sedan skyndade jag hem till Josie mockade och fixade för att kunna åka hem sen också byta kläder. Det vankades grillkväll i Sjuntorp hos M:s barndomskompis.

Lördagen bestod av först jobb och sedan åkte jag upp till Gestad för att hänga med Josie och Ebba. Josie har ännu inte fått någon ny sko så det är rätt dött på ridfronten. Jag hoppas hovis kan komma till veckan. Vi spenderade istället lite kvalitetstid på mammas gräsmatta, det uppskattades i alla fall av Josie. Hihi.  
 Idag har jag hängt lite mera med Ebba. Myst lite i hagen och så. Tagit groupies. ♥ Hon är verkligen det gulligaste som finns!

Jag har även idag tagit mej tiden att verkligen seriös städa min fd sunkiga bil. Nu är det super fin inuti och skiner nästan lite, i alla fall på insidan....

Nu sitter jag i latsbilen och väntar på att Markus ska arrangera på en grävmaskin vi ska köra till Fjällbacka. Om det är vad som krävs för att få umgås så....

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar