torsdag, maj 5

Kristiflygare

Jahopp en röd dag i almanackans värld, vilken dag som helst i min värld. Jag sitter i skolan och väntar på tjejjerna. Vi ska studera lite fastighetsrätt.
Tror ni jag blev trött i morse när jag skulle göra en kopp kaffe till mej själv öppnar burken med pulver och inser att den är tom. *suck* Det fick bli nödkaffe på Macdonalds. Bloggen ekar lite tom, men det beror på att jag har en del att göra och en stor del vill jag helt enkelt inte dela med mej av... än. När och om det blir klart så får ni veta. Time will tell....

Som sagt är de fastighetsrätt som gäller här idag, i eftermiddag gasar jag hem till stallet och pussar på Ebba. Denna fölungen är verkligen det sötaste och mysigaste som finns. Jag vet inte om hon valt mej, men det vill jag ju såklart tro. När jag sätter mej ner i närheten va henne, både i boxen och i hagen så kommer hon fram och ska pussas, pilla med sina lilla mule i mitt hår och framför allt på min luddjacka. Hon är verkligen en peoplehorse, hon älskar människan, i alla fall mej.  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar