söndag, maj 1

Första Maj

När klockan ringde i morse så "skuttade" jag upp ur sängen och tog tag i städandet av bombnedslaget, aka vårat hus.  Det har varit rätt rörigt här ett tag. Konstigt nog så blir det rörigare ju mindre jag är hemma och ju mer jag är on the go. Någonstans känns det som det borde vara tvärtom, men icke.
Resultatet blev bra i alla fall. När klockan närmade sej tio och jag var klar så gasade jag och Nala hem till Josie. Jag har varit riktigt produktiv i stallet idag. Förutom alla vanliga stallsysslor så har jag hunnit rida Josie och tömköra Sockan. Trots att Sockan haft ett uppehåll så skötte hon sej jättebra och var riktigt arbetsam. Superroligt!
Nu har jag landat hemma igen och ska äta lite. Om någon timma ska jag och M på kalas. Sen kommer kvällen spenderas med att reda upp mej själv inför den kommande veckan.  Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar