lördag, april 30

Valborg

Valborg, vad gör ni idag? Är denna dagen en högtid för er? För mej är det bara en vanlig lördag, i alla fall idag. Men denna lördagen skiljer sej lite från alla andra lördagar, jag har min första lediga lördag sen jag började jobba på Swedol. Nästa helg är det tillbaka till vanligheterna så jag hinner inte vänja mej direkt, *blink*
 
Dagen idag då? Jooh, familjen Hansson var på kosläpp idag hos grannen. Kossorna fick komma ut ur ladugården för första gången i år. Lyckliga kossor skuttade ut genom dörrarna och gick ut och beta grön gräs. 
När kossorna skuttat ut och vi åkt hem igen så satte jag mej i traktorn och sladdade ridbanan. Red en stund på Josie som är fullständigt amazing, som vanligt, och bara levererade. Jag älskar den där hästen för att hon verkligen ger hela sitt hjärta till mej. ♥
 När vi ridit färdigt vårat pass så skrittade jag av henne på vägen och Josie som inte tillhör släktet lobotomerade pleggade pleasurehästar uppmärksammade korna tidigt och spanade in dom där dom kommit ut i sin hage.

Nu ska jag ta tag i lite studier. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar