tisdag, april 19

Snart utcheckning

Hej på er! Har ni haft en toppen dag? Jag har haft en fin dag. Började ju som ni vet i skolan. jag och tjejjerna hade planerat perfekt för att göra våran mätning, vädret var perfekt och lagom tills vi var färdiga började det blåsa upp lite. Tyvärr fick vi felmarginaler idag också, men bara sextioåttanåntingen millimeter. Bättre med sex centimeter än tjugo!

Efter skolan gasade jag hem till Josie. Jag och mamma mockade på ridbanan och när mamma åkte för att hämta gräs så passade jag på att rida. Josie gick superfint för att inte ha gått på ett tag. Vi joggade av på framfartvägen. Josie har blivit så duktig på att chilla även utanför ridbanan. Men jag måste vara på min vakt, min häst går dit hon kollar; alltså kollar hon över diket så går hon i diket. Galna ponny!♥
 

 Himlen var lite läskig på vägen hem från avskritten. Alldeles blåsvart, några minuter efter jag sadlat av öppnade sej himlen och regnet öset ner. Snacka om flyt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar