fredag, april 8

"Helg"

Då var skolveckan slut, men inte slutar studierna och pressen från skolan för det. Jag kommer behöva studera lite under helgen för att hänga med.
Men först, lite mat med familjen innan jag går ut i stallet för att mocka och göra iordning för Josie. Den där hästen har det haft bra idag, när jag satt i skolan och antecknade frenetiskt från en föreläsning så stod Josie på stallgången och fick massage. Prinsessbehandling som den prinsessan hon är.♥ Jag pratade med massören i telefonen på vägen hem som rapporterade det jag har känt i ridningen det senaste. Annars var min häst fin, bara lite allmänt stel vilket jag kan relatera till underlaget i hagen det senaste.

Vi får se vad kvällen har att erbjuda, men jag kan garantera att det blir lugnt. Jag är rätt slut och det är jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar