måndag, april 18

Aprilväder

Hej på er! Har eran veckostart varit snäll mot er, har måndagen flutit på bra? Jag började min dag med en föreläsning i fastighetsrätt. Superintressant som vanligt. Jag hade räknat med att spendera mycket mer tid i skolan idag men strax efter ett så var jag och min grupp klara och förberedda inför rättfalls-miniseminariet vi ska ha i morgon. Så jag gasade hem till Josie direkt.

Jag mamma och Nattis mockade och fixade tillsammans i stallet och sen tog vi in hästarna. Himlen öppnade sej i samma stund och dom hann precis in innan regnet öste ner. Blåsten är inte riktigt nådig heller. *suck* Är det så här de ska va spridda störtskurar och storm? Hallå, våren!!!! Vaaaart är du?
Jag har nu parkerat hemma och dagens middag står i ugnen. Jag ska ta denna dötiden till att renskriva dagens föreläsningsanteckningar.

Vi hörs lite senare. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar