söndag, april 17

Slutet på veckan!

Vilken kulkväll det blev igår ändå; min svåger fyller 25 så igår kalasade vi med kompisgänget. Alkoholkonsumtion och Båberg. Jag vaknade tidigt i morse trots den senakvällen vi landade hemma halv tre i natt. Det värsta med att bo på landet ha druckit drinkar kvällen innan är ju att även om jag mådde bra och slutade dricka innan tolv så vet man aldrig om farbror blå står vid brevlådan och ska ha en till att blåsa. Jag utnyttjade tillfället och kunde faktiskt "sova" till klockan var tio. Jag vet inte om sömnen vart så värst kvalitativ med antagligen behövlig.

Jag åkte upp till Josie och fixade för henne i stallet. Eftersom jag blev välsignad med en jäkla onådig huvudvärk ungefär samtidigt som jag satte mej i bilen för att fara så åkte jag hem igen efter en kort stund, tog två treo och sen har jag sovit fram till för en stund sen. Det hör inte längre till vanligheterna att jag klarar av att somna på dagen, men idag så...

Planen för kvällen är släktfirande hos Markus bror så det ungefär nästa anhalt. Jag har egentligen inte så mycket att berätta, fölungen har inte kommit än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar