onsdag, april 6

Inte som jag tänkt

Denna dagen blev då inte som jag tänkt.... Jag tänkte åka hem till stallet, rida och sen spendera eftermiddagen i skolan. Jag gick upp hängde upp tvätten då plingar telefonen, sms. Min chef frågar om jag kan komma och jobba. Kollar ut genom fönstret, pissregn. Tänker på hurvida jag kan missa en föreläsning, konstaterar att det kan jag läsa mej till... JA, jag kan jobba idag!
Så där har jag spenderat hela dagen, på jobbet. När klockan var fem så gasade jag hem till Josie. Mockade och fixade, körde in nytt gräs och sen myste jag med tjockis-Bea lite. Lilla fölis sparkade i magen så det syntes på utsidan. Kom ut nu lill* du, vi längtar efter dej!

Nej vet ni nu måste jag ta tag i lite studier. Vi hörs imorgon, då blir det en dag i skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar