onsdag, april 27

Onsdag

Idag har en superintressant föreläsning om arrenden och nyttjanderätter fyllt större delen av min dag. Galet vad mycket regler och undantag det finns om att låna nån annans mark lite grann, läs 25-50år typish. Väldigt givande i alla fall.

Eftersom skolan började först klockan tio så hann jag i morse renskriva föreläsningen från i måndags och köpa ny spånpellets till Josie innan. På vägen hem så svängde jag inom Granngården och handlade ny müsli också. Många hundralappar senare så gasade jag hem till Josie. När jag satt upp idag hade jag en väldigt ambitiös häst mellan mina ben. Jag vet inte om Josie va väldigt pigg idag eller bara va allmänt överambitiös. För hon jobbade på jättebra. Finafina Josie
För övrigt har jag pussat massor på lilla stumpan idag. Hon är verkligen världen sötaste lilla fölunge sen är hon jättepratig också. Vill pussas och gulla hela tiden. Imorgon blir inte som min plan var så det kommer bli en heldag i Gestad med häst och studier. I love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar