onsdag, maj 5

Hemma! :)

Det blev en kort dag i skolan kan jag juh säga. Men det tycker vi om. Hade psykologi, jag va så trött att jag nästan somnade, haha nej men jag va väldigt ofokuserad vet jag. Sen hade vi ingen småföretagande för då va syo där och smala. TRÖÖÖÖGT! Men men, i alla fall. Sen hade vi ingen svenska eftersom läraren skulle på möte. Så jag stack hem, efter att jag och Erika ätit en glass. :)

Har vart i stallet och mockat samt lunchat hästarna och sett till att dom har vatten och sånt. :) Har två tittar som har en förmåga att välta ut vatten tunnorna även om där är vatten i dom, busiga dom är! Mammas hundr fick mat också så dom är mätta och belåtna. :)

Nu ska ajg försöka mej på detta att plugga. :) Marknadsförings pprov i morgon på sex kapitel och jag började läsa ett kapitel igår, duktigt Linda! *naaaat* så talk to you later darls, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar