tisdag, maj 18

Lite förändring

Jag kunde inte hålla fingrarna borta (A) Det fick bli lite ändring här i bloggen ändå - rosa! We lööööv, oh hellyeah! ;) Kanske kan fixa mej en ny header i morgon, Vi får se helt enkelt, beror lite på vad jag hinner.

I alla fall, nu är det bara tre uppgifter kvar i skolan sen jävlar! Skolan är över, två redovisningar och en inlämning där jag ska sammanfatta två kapitel om styr rätt. Det blir great! För jag har SNART tagit studenten! Så jävla skönt ska det bli!

Nu har jag i alla fall börjat på inlämningsuppgiften, men är lite matt och ska snart gå och lägga mej. Är riktigt sliten faktiskt. Vaknade kl 3 i natt-jätte pigg och va i stot sett på väg upp ur sängen - tills jag insåg vad klockan var. Duktigt Linda!

Aja, inte så mycket att erätta, Kiss and love Darls, Sleeeep tiiight LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar