söndag, maj 16

Tidsfördriv!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Glad, igår? Det va inte mycket det nej. Rädda Willy filmerna kanske...
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg i sängen...

Vad gjorde du för 15 min sedan: Egentligen ingenting, satt här och tittade på tv med datorn.

Det sista du sa högt: Hejdå!

Det senaste någon sa till dig: :O Ingen aning, mamma sa nått i telefonen...

Vad har du druckit idag: The, ramlösa och proviva blåbär.

Vad var det senaste du åt: Pizza sallad.

Vad var det senaste du köpte: Bensin igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Gråmulet.

Godaste glassmaken: Det beror helt på vilken glass det är.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag börjar tvivla. =/

Sover du tungt: Tyvärr inte särskilt ofta längre, sover alldeles för lätt tror jag.

Drömmer du mardrömmar: Jooh tack, att jag gör.

Trivs du med ditt jobb: Jaah, det gör jag vll, men börjar bli lite trött på det. :/

Favoritklädsel: Wrangler Jeans, och nån tröjja, i vilken form beror på väder. Keps också ofc!

Favoritlåt just nu: Jag vet inte riktigt, många.

Vad ser du om du tittar till höger: En filt som ligger i soffan.

Vad gör dig glad just nu: Nothin'

Vad ska du göra härnäst: Jag borde plugga.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Varken eller typ.

Favoritgodis: Det går upp och ner.

Kläder just nu: Canada Goose tröja och joggingbyxor, dunsockar.

Sommarplaner?: Jobb, rida, tävla och försöka hinna leva livet som nybliven student.

Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du något instrument: Absolut inte!

Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Min häst (L)

Är du kittlig: Det händer.

Snarkar du: NEJ!!!

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: Fästingar om det räknas till insekt.

Längtar du mest efter just nu: Studenten!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar