fredag, maj 21

Städat!

För att jag ska slippa ha med mej stallet ner till Napa så fick jag städa upp på mitt rum lite. :) Jag har juh en kingsize säng, eller aah, det är två 90-sängar som står ihop. Mest för att jag egentligen är för lat för att lyfta ut den andra efter att Lina har soovit här, och förra sommaren när hon nästan bodde här hela sommaren så va det inte ens värt att bära ut den. ;) Sen har dte blivit att den åkte med in i det nya rummer när jag bytte rum med min lilla syster i höstas. För att komma dit jag skulle så sovver jag bara i ena sängen och den andra fungerar mest som upplagsplats. (Det är väll egentligen inte tänkt så, men det händer lätt att bröte hamnar där. ;) )

Jag har i alla fall städat upp för att det va massa kläder och skit. Nu ska jag i alla fall hitta min bröte, organiserat kaos kanske man kan kalla det? ;) Hahah, klockrent tycker jag. Det är sån jag, är ganska organiserad, men är det för städat blir jag lite smått galen. Man måste ha lite frihet. Nu ska jag i alla fall leta fram resväskan och påbörja packningen.

Saker och ting jag ska hinna göra innan avresa till Napa vid kl 02.00 på måndag morgon;
  • Packa klart.
  • Jobba två pass på Rasta under helgen.
  • Få resfeber.
  • Komma på alla saker jag har glömt packa.
  • En sista shoppingrunda för inhandla allt jag glömt.
  • säker nått mer jag inte kommer på....
Kiss and Love! LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar