torsdag, maj 6

Jag vet inte varför

Jag vet inte alls varför jag ens bloggar egentligen, jag har absolut inget att säga i grund och botten. Bara en massa saker som förpestade min dag. Jag gjorde prov i skolan, vilket gick bra tror jag iaf. Sen va det att fara till Trollhättan och sitta på den underbannande polisstationen. Nu är mitt pass fixat, så jag kan hämta ut det nästa vecka. I alla fall så startade inte mammas bil när vi skulle åka ifrån polishuset. Gr8! *naaat* vi fick bogsera igång fanskapet på parkeringen. Lysande Sickan!

Jag fick köra bilen hem, arg som jag va. Tro att jag hamnar bakom sega jävlar hela vägen, irriterad som as. Egentligen lite av en PMS-dag tror jag. Mocka och fixa hemma, sen duscha och åka tillbaka till Vänersborg. Jag har vart på konsert med Jenny en sväng för att se en gemensam vän spela.

Nu ligger vi båda i sängen med varsin dator i knät, jag lånar Jennys andra dator eftersom min lilla rosa vägrade starta. Fuuuuck! Så gött trött på att den krånglar hela tiden, jag bara orkar inte. vi har iaf pluggat, sms:at och pratat i telefonen. Men ingen av oss är direkt pepp på att plugga alltså.

jag vet inte vad jag ska säga mera, Skolan i morgon. Engelska, svenska, internationell ekonomi där vi ska lämna tillbaka marknadsföring böckerna och småföretagande böckerna. Såååååå skönt alltså, det är verkligen inte fel kan jag säga. Jag jobbar hela helgen, egentligen är det väll utgång på lördag, men vi får se, just nu är jag alldeles för trött för att ens tänka på det kan jag ärligt erkänna.

Kiss and hugs LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar