lördag, maj 15

LÖRDAG!

Tiden springer verkligen iväg, det är lördag. Usch, jag är trött. En mardrömmsnatt r vad dte har vart. jag hade sett framemot en helg UTAN hund och hundhår, men inte - en hund finns inne. Denne bestäämmer sej för att leva jävel klockan två på natten. Guud vad arg jag var, gapa på Nattis som tagit in den, hon kunde gjort ett bättre val av hund verkligen. Framför allt eftersom jag gapa på henne kl sju i morse, för att hunden då ansåg att den dog för att den fick sitta inlåst nere i köket och började skälla som en dåre. Ibland funderar jag seriöst på varför jag har hund, eller bor kvar hemma.

I alla fall, har en sån där ont-i-kroppen-dag idag. :( Nacken och axlarna gör ont, ryggen ska vi inte prata om.USCH, detta är inte skoj!

Men nu lär det bli frukost i detta tråkiga grå mulna väder. TTYL LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar