lördag, augusti 14

Fredag..natt...

Tiden bara rinner iväg, sommaren är verkligen över. Det är redan i mitten av sugusti och sommar värmen verkar inte komma åter förän till våren. Skolorna börjar igen och det är skönt att slippa återvända dit samtidigt som jag inte vet vad jag vill riktigt. Vad ska jag göra av livet liksom- tål verkligen att tänkas på!

Det som kommer förändras radikalt denna hösten är att älskade lillasyster flyttar. Hon ska gå i skolan i Varberg på SRG. Riktigt hästgymnasium. Den lilla snorungen ska växa upp och flytta hemifrån, vilket steg egentligen. Jag beundrar henne min lilla syster, det finns ingen som gör mej så... jag vet inte ens vad jag ska säga. Älskade lilla syster, trots att hon alltid gör mej spritt språngande galen och vi bråkar ofta så beundrar jag henne. Hennes jävlar anamma och hennes galenhet. Hon är verkligen inte rädd för nått, hon hoppar monsterhöga hinder och dom blir bara högre. Hon har höga ambitioner och uppnår dom. Hon har världens potensial att verkligen bli något för samtidigt som hon vet att hon kan rida och hoppa så har hon bägge fötterna på jorden. Hon är ingen snobbig brat-unge som får allt serverat. Hon har aldrig fått den bästa hästen utan har fått rida sej till framgång. Hon kan, hon vill och hon ska.....

Nu ska jag torka tårarna och snart sova. F.R är ute och glider med grabbarna. Jag sitter ensam i lägenheten och snorar. Förkyld och sleten som jag är...

Kiss and Love, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar