måndag, augusti 16

Hemma!

Jag är hemma för en gång skull, efter att ha bott i Mellerud det senaste hos F.R så har jag bestämt mej för att jag ska sova hemma i natt och försöka leva lite som jag gjorde innan. Jag måste vänja tillbaka till att vara mer hemma. DEt kommer bli massa slitigt nu när Nattis flyttar till helgen. Jag måste va hemma varje dag och ta hand om hästarna- sånt som hon gjort när jag varit borta.

I allafall, det blir jobb ikväll. Har vart iväg under dagen och ridit med Smokie. Hon skötte sej fint, men hon va inte riktigt fräsh kände jag. Det märktes tydligt, hon snubbla flera gånger och verkade allmänt loj. Lite tråkigt.:(

Pussheja LH♥

2 kommentarer:

  1. Skulle vara kul om vi kunde ses någon dag, bara ta en promenad eller så :)

    SvaraRadera
  2. Jo, wranglerna är grymma ;D

    SvaraRadera