tisdag, augusti 31

Sista j*vla augusti

Sista dagen på en officiell sommar månad? Eller har jag fel? Jooh, det har jag nog sommaren har vart över bra länge tycker jag. :P

I alla fall, sitter här vid köksbordet har så äckligt ont i ryggen att jag knappt kan stå upp. :( Gör riktigt ont, men ska masa mej ut i stallet och fixa till hästen och ta med den upp till Anna. Hon har inte vart riden nu sen i förra veckan så det är banne mej dags. :) Har ju jobbat i helgen och då kommer dte av sej lite. Framförallt när jag jobbar till halv ett och har så ont i ryggen som nu. Det gör verkligen ont. Jag gör i alla fall mitt sista pass nu ikväll. Sen är jag eldig ända tills på lördag, då jag ska jobba mellan pass i butiken. Ensam hemma i helgen också btw. ;)

Det finns inte s mycket at berätta egentligen, jag hade en administrativ dag igår, försökte fixa ihop mitt liv lite. Haha, låter som jag behöver en assistent, why not? ;) Förhoppningsvis ska jag åka ner och hälsa på Nattis nån dag nu i veckan också. Funderar på i morgon när hon har hoppträning. : ) Första träningen nere på skolan och första träningen med Jonte. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag a mej i kragen, Kiss and Love, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar