torsdag, augusti 19

Snart natten

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Det finns typ inget att berätta just nu. Smokie går bra, jag jobbar som ett svin, är med min älskade F.R. Egentligen finns det inget att gnälla över, men ändå känns det som nått fattas...

Tårarna är inte långt borta- jag väntar bara på att den bomben som gör att jag bryter ihop släpps. Men tills dess är det somvanligt, en fasad av ett leende som ingen kan förstöra. En fejkad profil som är raka motsatsen till den riktiga verkligheten.


2 kommentarer:

  1. Vi kan gråta tillsammans!

    SvaraRadera
  2. hoppas det löser sig :)

    Jag är med i en tävling och hade blivit jätte glad om du vill rösta på mig och min häst :)
    Vi är nr3 :)
    http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html

    Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:
    http://satilaryttaren.blogg.se/2010/august/pinsamma-ridbilder.html
    Hade varit kul om du vill vara med :)
    Tack :)

    SvaraRadera