fredag, augusti 27

Helgen är här

Som sagt helgen är här, efter en hyggligt bra vecka. Men först börjar det med ännu en värdelös fredag! Klockan är snart ett och jag har egentligen inte gjort nått bra alls idag, jag hade mockat stallet innan klockan ens va halv elva, det är nog det enda bra. Jag har betalt räkningar, det är väll bra, men inget skoj. :( Aja,...

Jag vill bara krypa ner i soffan med ett stort duntäcke, en chipspåse i kombinaion med en bra film! Istället ska jag snart hitta vägen in till duschen och fixa mej för jobb till kvällen. Börjar klockan tre och jobbar till halv tolv i natt. Gr8! *not* Men that's life.

Smokie har stått idag, jag finner ingen inspration till att rida idag tyvärr, är allmänt hängig, därför mina önskade ogenomförbara planer för kvällen. Aja, Nattis komemr hem idag, men kommer inte se röken av henne tyvärr, Jobbar hela helgen! Älskade syster yster!


Btw, jag och F.R=två månader (L)
Kiss and love, LH♥

3 kommentarer:

  1. Hej! Alldeles riktigt! Hur visste du det? :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Älskar när man hittar helt random connection på nätet, kul ju! Var det Lotta eller Tommy? Har hört att han blev mycket tränad där! :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på min bild, den är nr 2 :)
    http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/finalisterna-tjockaste-hast.html

    Tack :)

    SvaraRadera