fredag, september 10

Hemma!

Dag ett av två är över, jag har haltrat Smokie hästen idag som vanlig hatar hon att ha haltergrimma på sej, antagligen för att den är så stel. :/ Silverplattorna gör att grimman blirväldigt hård tyvärr.

I alla fall, vi fick två fjärde placeringr i Open Aged Mares. Rätt okej med sex startande, hästen vill inte stå square, men jag har juh inte tränat direkt heller så vad kan jag förvänta mej. Hon kan juh ställa upp sej snbbare än man knäpper med fingrarna baraman har tränat henne.

I youth va det bara två startande och eftersom den andra hästen va en biff så stod den framför oss. Vi stod två för bägge dommarna. :)

Nu är jag jätte trött och det blir tidigt i morgon också så, jag ska krypa ner under täcket. God Natt kära vänner, ny uppdate i morgon hoppas vi på. Western Pleasure Open och en Walk and trot pleasure Allbreed. :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar