söndag, september 19

Söndag!

Nu siter jag med datorn igen här, sitter med den och är ute varvat med vartannat just nu. Har vart ute och sågat ved i sammanlagt flera tinmar. *duktiga jag* Sen har jag suttit här. Kom hem rätt sent eftersom jag va ute igår med några kompisar. Jag hamnade hemma hos älskligen i Mellerud, medan min bil stod kvar utanför Brålanda. Så mamma fick hämta mej därifrån och köra mej till bile. Knasigt är vad det är.

I alla fall, jag ska snart leta mej in till duschen, men det går riktigt segt. Ska köra Nattis till tåget sen, hon ska tillbaka till Varberg efter att ha varit hemma under helgen. :)

Veckan är fullspäckad med grejjer! Se här!
Måndag: Jag ska förhoppningsvis åka och kolla på en Huntersadel med Mamma och Smokie.
Tisdag: Jag ska till stan, alltså VBG och besöka sportskadekliniken. Möta upp Sandra för en fika, myspys! Alldeles för länge sen!♥
Onsdag: Det är träning i Grästorp för Madde Stiwing.
Torsdag: Träning igen för Madde Stiwing.
Fredag: Jobba kväll i Butiken.
Lördag: Jobba morgon i Butiken och kväll i restaurangen.
Söndag: Jobba kväll i butiken.

En matad vecka som ni ser, *suck* Hur ska jag orka, mitt i alla ska jag hinna med att rida, ta hand om hästarna och allt annat som ska göras. Det får gå helt enkelt. Hmmm,

Kiss and Love! LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar