måndag, september 6

Never good enough...

Det verkar som jag aldrig blir nöjd med nått... Det känns så, jag känner mej socialt otillfredställd. Har gått hemma hela dagen och tyckt synd omn mej själv för att jag varit själv hela dagen, jag är bara inte van vid det. :(

Jag vet att jag inte kan ställa för stora krav på min lilla tottohäst, Smokie. Men ändå så vill jag så mycket med henne. Hon (och jag?) verkar vara i en svacka nu. Hon går verkligen inte dåligt, men hon går inte så bra som jag VET att hon kan heller. Usch, jag blir deppad, mest på mej själv för att jag innerst inne vet att hon egentligen gör allt för att jag ska bli nöjd.

Jag är inte nöjd med min tillvaro riktigt över lag, jag är trött på vardagen även om jag vet att jag borde uppskatta den. Jag har det förbannat jävla bra egentligen, jag har flera häst, det finns dom som inte har några. Jag har ett jobb(där jag i stort sett kan välja när jag vill jobba), vissa har inget (eller måste gå till det jobbet dom har varje dag oavsett om dom vill eller inte).

Nej, jg måste ta tag i detta. Min hälsa, min vardag och min inställning för att inte tala om mina krav. *suck* Jag blir trött på mej själv av att bara läsa vad jag skriver. Ett jävla gnäll, det är det enda- GNÄLL!

What ever, LH♥

1 kommentar:

  1. Vilken tur att Smokie, jag och Mr Baloo tycker att du är bäst ändå

    SvaraRadera