torsdag, september 2

Trött!

Det är nog ett under att ögonen inte trillar ut ur hålen i skallen på mej, är så galet trött.Fattar inte hur trött jag kan vara egentligen, men det är bara jobbigt att trycka på tangentbordet. :(

Jag va nere i Varberg igår och häslade på Nattis på skolan. Hon hade första hopplektionen med Jonte, vilket gick hyggligt bra. Han har en lång bit kvar, den lilla pojken. Men han skötte sej fint i alla fall.

En lång dag med mycket bilåkande, men jag lyckade på nått sätt köra på två timmar hem(?) Mamma ringde mej kvart över fem- då hade jag just tankat och va på väg ut ur Varberg. Jag va hemma redan tjugo över sju. Det känns rätt bra jobbat, men tanke på att jag egentligen inte kört särskilt fort. Hamnade i slutet av Göteborgs rusningstrafik, men det gick bara fint ändå. :)

Jag sitter här nu med min kaffekopp och väntar på att mamma ska komma hem från stan. Ska åka och rida, men vill att hon ska åka med och hjälpa mej lite. Brukar bli bra då. för vörigt är det mindre än en vecka tills jag fyller år. ;)

Kiss and love, LH ♥

2 kommentarer:

  1. Snigel´s födelsedags present kom med posten igår, så nu ska Björne bara få tummen loss att skicka den till norrland ;)

    SvaraRadera
  2. Mormor fyller år på lördag :D

    SvaraRadera