fredag, september 17

Skitdag!

Idag är en sån där dag helt utan inspiration till nånting. Tråkigt väder, det har regnat hela morgonen och blåser massa. En sån där dag min inte ens vill sätta sin fot utanför dörren, en sån där dag man bara vill sitta inne i soffan och göra ingenting. Det är en sån där dag jag undrar varför jag har häst, en sån där dag jag funderar på varför jag inte samlar på frimärken eller nått i den stilen. Jag vet redan svaret, men ändå... Den som har häst fattar vad jag menar med sånna här dagar.

Usch, sluta gnäll människa, det är vad jag säger till mej själv. Blööh, bara blööh! I alla fall ska jag och jobba sen, jag har FAKTISKT redan vart ute och grejjat i stallet, så det är klart att bara ta in hästarna sen. :) Men det fåt nån annan göra, det känns lite tidigt att ta in hästarna innan tre.

Rörigt inlägg detta, så ha det så bra! Pussheja! LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar