onsdag, februari 9

Det blir visst ikke som man tänkt sej....

Hepp, inte blir det som en tänker sej, nej. Ingen träning denna veckan för min del, träningenva flyttad till fredag och då jobbar jag tyvärr, dessutom extra länge på grund av rallyt.Svenska rallyt i helgen, GREAT! Det får va så, får väll höra med Madde om jag kan komma ner till henne och rida nån dag i nästa vecka kanske. :)

Första dagen på nya jobbet idag. :) Gck superbra! Detta kommer bli så sjukt skoj! Anywho, så efter jobb åkte jag iväg till Grästorp och hämtade ny mat som ska ner till Lille Jonte i Varberg. :) Eftersom dte inte blev nån träning i morgon får Smokie-dockan vila idag. Kan rida henne i morgon uppe hos Anna så blir det gr8!

Annars har jag ikke så mycket att berätta faktiskt. Dom säger att det ska snöa i morgon, jag vägrar tro det. Liksom det är juh vår nu, inge mer vinter!

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar