tisdag, februari 15

Tuesday

En vanlig tisdag helt enkelt, inget som helst speciellt med den. Valparna kom igår, nio stycken, det sista jag gjorde innan jag kastade mej i bilen kvart över tre igår va att knyta en navelsträng.

Legat på en madrass på golvet och kollat på dom hela morgonen, tills mamma kom upp. Fixat stallet, lunchat hästar. Nu är jag ensam hemma. Är nött trött på min bil, inte nog med att den dricker spolarvätska som en jävla svamp, så dricker den nu glykol också. Spolarvätska kan man klara sej utan, glykolen är värre. Dessutom har jag röd glykol, så det får man juh inte tag på vart som helst liksom. Usch, jag vill ha en ny bil, typ en sån hära, ;)

Ford F-450 King Ranch 2008. Jag vet inte med det är nått speciellt med -08:orna. Kan inte förklara varför. Det är absolut inget fel på -10:orna eller -11:orna, men -08:orna alltså.
Anywho, Jag vill masa mej in i duschen. Men vetinte om jag orkar/vågar. Får nog vänta tills mamma kommer hem igen.

That's all for now, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar