lördag, februari 19

Lördag

Sitter här med min, eller okej, pappies dator vid spisen och kikar runt, fryser nått så sjukt mycket. Det finns fan inte ord att beskriva. :( JOBBIGT!!!

Jag va med mamma och handlade förut, hämtade också mitt träns jag köpt, tror ni det passar, nej! Självklart va det för litet. Sjukt jobbigt detta, jag är riktigt trött på att han en häst som ligger mitt emellan "Pony" och "Cob". *suck* Får sälja det och hitta ett nytt...

Jag skulle egtnligen åkt till Allingsås till kära vänner och dricka öl, men ikke. Mår illa och har massa huvudvärk, :( Inte okej dåvaah! Så jag blir hemma, väntar på mat just nu. Nattis beställde fläskfile, pommes och vinsås av pappa. Tror ni ikke att ungen åker hemifrån då? Jooh men visst, desto mer mat till mej.

That's all for now, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar