lördag, februari 26

Wooork

På med hockeyrören idag så går man nog säkert, fy fasiken var halt detär ute! Usch nej, inte okej. Jag har i halkan fått ut alla hästar, mockat och fixat stallet, lunchat hästar och tagit mej in igen. Great! Hade tänkt åka och rida vid två, när ridhuset vart ledigt igen, men ikke.

Min kollega vart sjuk så jag ska jobba hela kvällen, börjar alltså vid kl 15 istället för kl 18. Lite segt så att det blir lidande, men jaah- vad göra? ÄSga nej, okej. Men jag behöver dom cashen!!! Detfår va så, rider i morgon. :)


Ska snart skutta in i duschen här och fixa till mej lite, gårdagens smink och sånt kvar. Inte riktigt okej, men men... Jag har nått kul att berätta, det är PLUSGRADER ute! Underbart för fan!!! Töar gör det ;)

I guess that's all for today, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar