torsdag, februari 10

Moi

Namn: Linda Hansson
Ålder: 19, snart 20.
Piercingar: Tre, i öronen.
Tatueringar: Nope, men jag vet vad jag vill tatuera in. :)
Längd: 180+
Skostorlek: Förtstora, skor passar ALDRIG mej. :(
Hårfärg: Redhead ;)
Är du kär i någon: No...
Önskar du att du bodde någon annanstans: Verkligen! Vill bara ifrån Brålanda och allt som har med det och göra!
Tänker du på självmord: Neeej! :O
Tycker andra att du är attraktiv: Tydligen...
Vilket shampoo använder du: Det som finns hemma. :)
Vilken parfym använder du: Just nu? Leona Lewis LR-parfym .:) Ibland också Heidi Klum.
Vad är du rädd för: Att ramla avoch slå mej på riktigt igen, det låter sjukt. Jag är iprincip född i sadeln, och är rätt för att ramla av och slå mej. Men det har sina anledningar...
Gillar du att tvätta: Vem i hela fridens skulle tycker om det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: It's chill!

SENASTE:
Film du hyrde: EatLovePray. Ny film. Senast igår...
Film du köpte: Köper man film?
Låten du lyssnade på: Den som spelades på radion.
Låten du hade på hjärnan: BAKSMÄLLA!
Låten du laddade ner: SPOTIFY, orka ladda ner.
Personen du ringde: Therese på jobbet. :)
TV program du tittade på: Halv åtta hos mej.
Personen du tänkte på: Privat.
Bok du läste: Läster just nu "Känd till 4%"
Personen du fick mail av: Mitt nya jobb.
Personen du fick brev av: Transportarbetarföbundet. XD
Personen du fick sms av: Gaba <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I fredags. en vecka sen.

FAVORIT:
Mat: Det som bjuds oftast.
Låt: Baksmälla....
Sak att göra: Rida och va i stallet.:)
Sport: Hästsport
Dryck: KAFFE! :D Beroende
Kläder: Wrangler Jeans!
Film: Det beror på, Sweet home alabama.
Bil: Min ragasata?

ÖVRIGT
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det händer. :)
Ärr du har på kroppen: En hel del..
Hur tidigt stiger du upp: Tidigt. :)
Gillar du att slåss: Noo.
Är du seriös: Jag skämtar ganska mycket, men när det är allvar är det allvar...
Vad är du allergisk mot: Tvättmedel... Känslig hund
Var har du ont: Ofta i ryggen eller hela kroppen över lag.
Använder du hårspray: Sällan, mest på tävling tar igen det jag inte använder resten av året under en helg.
Kan du stå på händer: I vattnet.
TIDSFÖRDRIV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar