fredag, februari 18

Varberg, tur och retur

Jag är hemma! Det verkar lite som det är det enda jag säger, men det är så. Idag längtade jag verkligen hem. Va nött så sjukt trött och dålig förut. Va uppe sjukt tidigt för att fixa hästar och stall innan jag åkte till jobb. Började jobba kl 10. Slitigt, jobbade till kl 15. Sen dess har jag bara kört och kört, det känns så i alla fall. Va nere i Varberg vid sex. Det otroliga är att jag och Nattis packade in grejer i från stallet, lastade hästen, åkte till lägenheten och packade in katter och grejer och efter en halvtimma va vi ute ur stan igen. Snabba ryck med systrarna Hansson. ;) Nu ligger jag i alla fall på golvet och tittar på valparna, är nött matt efter sju timmars konstant bilkörning. That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar