onsdag, mars 16

Gårdagen

Jag varken hann eller orkade blogga igår; tyvärr. I alla fall, gårdagen bestod av häst, doktorn och trailer tvätt, sen lite mer häst. :)u

Red av två hästar på förmiddagen, SMokie och Jonte, SMokie gick bra fast hon hade ryck på linan. Jonte behöver mycket grund träning, han stannar inte på kommando? :S Sådet blir riktig unghästbasic träning med honom.

Stressade som en idiot efteråt, skulle va till doktorn kl 14- trodde jag! Det va kl 15. Nött irriterad va jag! Hursom, när jag väl fick komma in tog operationen va mina tår inte ens tjugo minuter. Skönt med snabba ryck här!

Fick sen åka hem, mocka ur trailern och sånt. Sen åka ner till stan och tvätta av den, nött smutsig! Invändigt och utvändigt, även under mattan- det behövdes. :) Nu skulle den bara behöva vaxas så den blåa färgen blev blank. Kalas!

Det va min gårdagn, vi höres senare! Thats all, LH ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar