tisdag, mars 8

Vår!

Idag är våren här och hälsar på igen, solen skiner och det är plusgrader, dock så blåser det lite, inte lika mycket som igår. Men det får gå, skönt att man ser ljuset i tunneln till sommaren, där långt borta.

Smokie va på ridhuset i morse, hon gick hygglgit okej, från att ha varit en sån där tio poängare det senaste har hon sjuknt till en sjua eller åtta. HOn ska kaxa lite innan man får igenom det hela. Ston säger jag bara... Jag har nog missat nån bilaga i ansökningen.

Jag är nöjd ändå, jag har lyckats få till galopperna och kunnat få henne till att hålla sej rak och inte skjuta in bakändan hela tiden. Rätt skönt, det är svårt men med tålamod och mycket gulligull går det.

Egentligen har jag inte så mycket att berätta. Det händer ikke allt för mycket här, jag ska frissera dockan min ikväll tänkte jag. Hon är alldeles skäggig och öronen ser ut som Shettis-öron. Inte okej på min Quarter-häst, nej!

Bjuder på några bilder från dagen, Renate-bågen i galopp. That's all, LH♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar