tisdag, mars 1

Jävla tisdag!

Jag är helt slut, ögonen gör on, känns som jag har en hel sand hög innanför ögonlocken. *suck* Kanske dags att sova ordentligt i natt, men jag tycker verkligen om att ligga på golvet med valparna.

Jobbade förut, slet som en gris och städade upp på lagret, inte bland varorna utan allt bös och grus som befann sej på golvet. *suck* Behövdes nött kan jag säga! For hem, kastade i mej två fiskbitar och morötter på vägen upp till ridhuset. Red Smokie i typ en halv timma, hon gick bra och vi galopperade rätt mycket så det räckte verkligen. Hon gick juh länge igår. Känns som vi kommer framåt nu, detta kan bli ett bra år(hoppas jag).

Nu sitetr jag här, kommer ikke förmej att göra nått. Ska nog byta kläder i alla fall, emn jag trivs i mina Anky-ridbyxor. :)

That's all, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar