lördag, september 6

Hej eller!

Jag är lite dålig på detta att blogga just nu känner jag, men det beror på att jag helt sonika inte har tid.... eller jag tar mej inte tid. Det jobbas och rids, sen är dagen slut... typ i alla fall.

Har ridit ett par gånger denna veckan, tre dagar tror jag? Men i onsdags så red jag tre gånger. Jag hade ärenden på morgonen och va ledig från jobbet. Så tog dagen till fånga och red flera gånger. Josie gick jättefint! Va så nöjd med henne, hon är inte riktigt solid men mycket bättre än hon varit på länge så det va riktigt skoj att kunna sitta där och åka lite igen. Men än så vågar jag inte åka för mycket utan kräver verkligen 110% hela tiden av henne. Hard work and dedication pays off!

Nu idag så stod jag upp tidigt, trots att det va helg och har tagit upp staketet på det stycket vall vi lånat. Bonden ville plöja där nu så det va bara att rycka upp stolp och vira ihop tråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar