söndag, september 14

Josie-dag

Idag har jag verkligen varit med Josie hela dagen, började redan i morse med att rida ett pass. Sedan ett pass till lite senare. Sen hamnade jag i skogen, skulle plocka lite kantareller med mamma, men jag råkade gå lite vilse i skogen...Schhhh! Trodde jag hade kommit till stigen när jag irrat runt en stund, så jag gick där en bit och svor över skogsägaren som inte håller upp stigen ens någorlunda. När jag ser elledningen på vänster sida av mej, och tänker till lite, hmmm... den ska jag vara på höger sida... Så bytte riktning och hittade till slut den riktiga stigen, bättre uppröjd!

Sen tog vi tag i oss och hade ett backpass. Vi avslutade sen dagen med lite longering, upphöjda bommar och Josie gjorde faktiskt ett hopp på femti centimeter. OS-hoppning nästa *blink* haha!

Hon fick bättre idag, långt ifrån så bra som hon kan gå, men vi hade i alla fall två normala ridpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar