lördag, september 20

Lördagen har checkat in

Fast det gjorde den redan vid midnatt. Hämtade min idag sämre hälft från sin aw, så va väll inte i säng för än vid halv två typ. Trängts med Hubbe och Allie på min madrass på Golvet, så nattens sömn va inte så värst kvalitativ. Jag förstår verkligen inte hur två sånna små hundar kan ta så otroligt mycket plats! Jaja!

Jag har i alla fall redan tagit tag i dagen här, alla hästarna utom Josie är ute, ska rida lite så fort jag ätit min pannkaksfrukost. Jonte har fått ett nytt bandage och salva på sin onda ben. Diskmaskinen är ur- och iplockad igen.

Min plan för dagen va egentligen att rida två korta pass nu på förmiddagen och sen åka till Bokenäs, men jag känner mej ganska pysslig idag så kanske skulle ta den känslan till vara och grejja hemma hos mamma och pappa. Tvätta, städa lite jaah,  vara lite huslig. Får se hur vida känslan hänger kvar efter jag ridit.

Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar