fredag, december 23

Dan för dan

Som sagt det där med julkänsla är ju obefintligt... Men god morgon! Dagen innan julafton, jag ska snart sätta mej i bilen och gasa iväg till jobbet för en andra dag där. Jag var inne och jobbade igår också. Jag va verkligen i en typ av kom hela dagen, jag är såååå sjukt trött! Har någon segdragen "förkylning" som ligger och drar, ena dagen snorar jag, nästa är jag fräsch, för att nora dagen där på igen. *suck*

Mina tjejjer hade inte vart servade under dagen så jag gasade hem till dom och laddade batterierna. SKÖNT! Alltså att mocka skit kan vara så förbaskat avslappnande och befriande. Jag tror dock man måste vara en viss typ av människa för att uppskatta det så som jag gör.

Nej nu ska jag plocka ihop frukosten och sen kila iväg. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar